<انهدام چندین سکوی پرتاب موشک و خمپاره / تلفات سنگین تروریستهای مسلح در عملیات ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1097
نویسنده : کامران وزیری
 
 
 

منابع سوری از انهدام چندین سکوی پرتاب موشک و خمپاره تروریستها و کشته شدن شمار زیادی از این افراد در برخی مناطق از جمله حلب و حومه آن خبر دادند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یگانهایی از ارتش سوریه یک سکوی پرتاب موشک و خمپاره انداز گروههای تروریستی مسلح را در جنوب شرقی مرقد حجر بن عدی در منطقه عدرا در حومه دمشق منهدم کردند و شماری از اعضای این گروهها را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی سوری اظهار داشت یک یگان از نیروهای ارتش سوریه، یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره را در این منطقه هدف قرار دادند که اعضای این گروه کشته و زخمی شدند.

در عملیات نیروهای ارتش در درعا، مخفیگاههای تروریستها متلاشی شد و طی آن شماری از تروریستها از جمله یک تروریست اردنی به هلاکت رسیدند.

در جاده ناحته الحراک، تعداد زیادی از تروریستهای یک گروه مسلح به هلاکت رسیدند، همچنین تروریستها در کمین نیروهای ارتش میان روستای الشیخ و تپه الجموع گرفتار شدند که طی آن سه نفر از آنها کشته شدند.

در حومه الحسکه، شمار زیادی از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش کشته و زخمی شدند.

منابع سوری همچنین از مقابله نیروهای ارتش با تلاش تروریستها برای تجاوز به فرودگاه ابوالضهور در حومه ادلب و حمله نیروهای ارتش به مخفیگاههای تروریستها در برخی مناطق حمص خبر دادند که طی آن شماری از این افراد به هلاکت رسیدند.

خبر دیگر اینکه در حمله خمپاره ای تروریستها به مردمی که در حال تشییع پیکر یکی از قربانیان حملات این افراد در شهر ادلب بودند، شماری از شهروندان کشته و زخمی شدند.

منابع سوری همچنین از انهدام مقادیری سلاح و مهمات و چند سکوی پرتاب موشک و خمپاره در حلب و حومه آن و هلاکت شمار زیادی از تروریستها خبر دادند.

از سوی دیگر بر اثر شلیک دو خمپاره از سوی تروریستها به منطقه الدویر حمص، یک شهروند سوری زخمی شد.

تاکید ائمه جمعه شهرهای سوریه بر شکست ماجراجویی احتمالی آمریکا و متحدانش


از سوی دیگر ائمه جمعه و خطیبان مساجد سوریه در اشاره به تهدیدهای فزاینده آمریکا و متحدانش برای جنگ افروزی علیه سوریه تاکید کرد آمریکا و اسرائیل دست پرورده اش و کسانی که دنباله رو آنها هستند، هرگز نخواهند توانست خدشه ای به ایستادگی و مقاومت ملت سوریه وارد کنند



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: